Elke uitdaging heeft een oplossing

Veelgestelde vragen

Wij helpen u graag met uw vraag. Wij hebben een overzicht gemaakt met veelgestelde vragen. Zit uw vraag er niet bij? Laat het ons weten.

Populaire vragen

servicestoring

Hoe kan ik een storing melden?

Storingen kunnen op verschillende manieren worden gemeld:

  • Telefonisch via telefoonnummer 030 – 608 41 44. Tijdens kantooruren wordt u dan direct geholpen, buiten kantooruren kunt een boodschap inspreken, u wordt dan de eerstvolgende werkdag direct terug gebeld.
  • Via e-mail op e-mailadres: service@valmar.nl. Tijdens kantooruren wordt er dan binnen een uur contact met u opgenomen. Buiten kantooruren wordt de eerstvolgende werkdag direct contact met u opgenomen.
  • Via onze website op de pagina storing melden. Tijdens kantooruren wordt er dan binnen een uur contact met u opgenomen. Buiten kantooruren wordt de eerstvolgende werkdag direct contact met u opgenomen.
bestellenonderdelenservice

Hoe kan ik onderdelen bestellen?

U kunt onderdelen op de volgende manieren bestellen:

  • Telefonisch via telefoonnummer 030 – 608 41 44. Tijdens kantooruren wordt u dan direct geholpen, buiten kantooruren kunt een boodschap inspreken, u wordt dan de eerstvolgende werkdag direct terug gebeld.
  • Via e-mail op e-mailadres: service@valmar.nl. Tijdens kantooruren wordt er dan binnen een uur contact met u opgenomen. Buiten kantooruren wordt de eerstvolgende werkdag direct contact met u opgenomen.

Het bespoedigt de bestelling indien u precies weet welke onderdelen u wilt bestellen. Een juiste omschrijving of een artikelnummer zou in dat geval heel handig zijn. Mocht u dit niet weten, dan komen we er altijd telefonisch wel uit.

Valmar logo IFI Logo Logo Sanomat Logo Techfrost