Elke uitdaging heeft een oplossing

Support

Bij kwaliteitsapparatuur hoort ook een goede ondersteuning. Vaak kun je een storing aan een apparaat zelf verhelpen. Daarom bieden wij je graag eerste hulp bij een storing in de vorm van handleidingen, reinigingsinstructies en instructievideo's. Helpt dit je niet? Maak dan een afspraak voor een bezoek door één van onze ervaren servicemonteurs.

Zelf een storing oplossen

Eerst proberen om zelf een storing aan je apparaat te verhelpen? Wij geven je hierbij graag eerste hulp in de vorm van reinigingsinstructies en handleidingen. Of bekijk onze instructievideo’s voor de reiniging van een Sanomat slagroomautomaat.

Zelf een storing oplossen

Storing melden

Een storing komt altijd ongelegen. Soms kun je een storing aan je apparaat zelf oplossen, maar soms heb je onze hulp nodig. Geef je storing aan ons door en wij nemen op werkdagen binnen één uur contact met je op.

Storing melden

Veelgestelde vragen

Bij ons komen allerlei soorten vragen binnen. Veel vragen hebben te maken met keuzes in de aanschaf van apparatuur en onderhoud. Maar ook de vraag of je een apparaat kunt huren komt regelmatig langs. Of de mogelijkheid om apparatuur eerst zelf uit te proberen.

Veelgestelde vragen

Onderhoudscontract aanvragen

Wil je dat je apparatuur goed technisch wordt onderhouden? Kies dan voor een onderhoudscontract op maat. Je bepaalt zelf de gewenste frequentie van onderhoud dat wordt uitgevoerd door één van onze vakkundige servicemonteurs.

Onderhoudscontract aanvragen

 

Populaire video’s (dagelijks onderhoud)

Water bij de pomp en controle dopmoeren indien Sanomat slagroomautomaat niet aanzuigt

Hoe reinig je een Sanomat slagroomautomaat?

Hoe demonteer je het ankerhuis van een Sanomat slagroomautomaat?

Hoe reinig je de luchtregelaar van een Sanomat slagroomautomaat?

Meer videos
Valmar logo IFI Logo Logo Sanomat Logo Techfrost