50-jarig jubileum ‘broer’ Woertman en nieuwe logo’s

Bij het 50-jarig jubileum van onze ‘broer’ Woertman Nederland hoort een fris en eigentijds logo. En misschien was het je al opgevallen: dit hebben we ook gelijk gedaan voor Valmar Nederland.  

Beide logo’s zijn zoveel mogelijk gelijk getrokken om de familiare band tussen deze twee bedrijven te benadrukken. Zo zijn we klaar voor de toekomst. 

Waarom deze stap
Werkend aan ons Woertman jubileum magazine werd het voor ons steeds duidelijker: onze huisstijl is eigenlijk toe aan een update. En dan kijk je uiteraard ook naar Valmar Nederland. Bij het re-designen van je huisstijl ga je niet over één nacht ijs, het is een belangrijke beslissing. Samen met grafisch ontwerper Matthja Sterk zijn we dit creatieve proces ingegaan en tot dit fraaie resultaat gekomen. De nieuwe logo’s weerspiegelen de identiteit van beide bedrijven: betrouwbaar, deskundig en persoonlijk. 

Valmar logo IFI Logo Logo Sanomat Logo Techfrost